Que volem aconseguir Masters per a saber condonar i condonar be Què és i per què el condonar facilitar clamar i reclamar A les agències tributàries Als bancs A les companyies de comunicacions A les administracions locals , comarcals , provincials , nacionals , autonòmiques i estatals A les companyies de serveis , aigua , llum i ga s Clamar i Reclamar és com el rascar tot és començar diuen ....treballadors , Professionals , comerciants i propietaris i socis de petites i mitjanes empreses el teixit de l'economia real "Pensionistes jubilats i jubilades" clamen i reclamen
Parlar , veure, escoltar i compartir es bo per a la salut, la salut mental i la salut física
ResponEliminaInNovaMent curs d'optimisme per optimistes
ResponEliminaEl narrador i el punt de vista I
ResponEliminaEl narrador i el punt de vista II
Dues estratègies narratives: dir i mostrar
La distància narrativa i la ment dels personatges
Les veus mimètiques: monòleg, soliloqui, diàleg, epístola
El temps del relat
Funcions de la descripció
L’escena: elements constitutius i ritme
Els personatges
La trama I: el conflicte i el seu desencadenant
La trama II: els punts de gir i la creació d’expectatives
La trama III: tipus de trames
La història: paràbola d’una idea. Paràboles possibles: el conte
L’ús literari de la llengua
La història: paràbola d’una idea. Paràboles possibles: la novel·la